לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ שיווקי – שימוש בסרטוני אניצמציה

כך הפכה האנימציה לכלי שיווקי ראשון במעלה- הכל אודות אפשרויות השימוש באנימציה כחלק מאסטרטגיית השיווק של העסק שלך.

בכל תהליך של ייעוץ עסקי ברור לנו כיועציים עסקיים שהשיווק הנו מרכיב משמעותי בהצלחה של כל עסק או ארגון. בין אם אתם רוצים לקדם רעיון או למכור מוצר או שרות, אתם צריכים לבחור אסטרטגיה שיווקית אשר תעביר את המסר בצורה יעילה לקהל היעד שלכם. ישנם שיטות שיווק וכלים שיווקים רבים היכולים לשמש עסקים.

במאמר זה נתמקד באחד הכלים המשמעותיים ביותר לשיווק העסק – סרטונים.

סרטוני תדמית או סרטוני פרסום באינטרנט או במדיה הם שיטה שיווקית אפקטיבית ונפוצה. כיום האנימציה הפכה לטכניקה פופולרית לביצוע סרטונים אלו, ובמקרים רבים היא מחליפה טכניקות מיושנות יותר כגון צילום.

סרטונים שיווקיים

אומרים שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. אם בניתם אתר לקידום העסק שלכם, אל תסתפקו בטקסטים כתובים. סרטון קצר של כמה דקות יעביר לגולשים את המסר בצורה אפקטיבית.

התפקיד של סרטון תדמית הוא להעביר את המסר של הארגון או החברה ולאפשר לקהל היעד להכיר אותכם ואת עבודתכם מזווית חיובית.

סרט פרסומת לעומת זאת, מתמקד יותר בקידום של מוצר ספציפי. סרטונים אלו צריכים לרתק את הצופים, אשר בלחיצת כפתור יכולים להעביר ערוץ או לדפדף לאתר הבא. שילוב סרטונים שיווקיים מוצלחים באתר האינטרנט שלכם ישאיר את הגולשים זמן ארוך יותר באתר, ובכך יביא לקידום האתר בגוגל.

בעבר סרטוני תדמית וסרטוני פרסום נעשו בעיקר בטכניקה של צילום, אך כיום האנימציה הופכת לכלי יותר ויותר פופולרי.

היתרונות של אנימציה

אם בחרתם ליצור סרטון תדמית או סרטון פרסומת בטכניקה של צילום, תצטרכו לשכור צלם, שחקנים, במאי, לדאוג לתפאורה להקדיש לכך ימי צילום.

בטכניקה של אנימציה כל זה אינו נחוץ. באמצעות שימוש בתכנות אנימציה מתקדמות, ניתן לברוא עולמות, לשלב אפקטים מרשימים, לתת דרור לדמיון וליצירתיות ולהפוך הכל ל"מציאות".

אם התרשמתם מסרטי האנימציה של דיסני בקולנוע, תשמחו לשמוע שהכלי הזה יכול להיות נגיש גם עבורכם ולשרת אותכם בשיווק העסק. בין אם אתם רוצים למכור מוצר, לקדם רעיון כגון צמחונות או להמחיש את חזון הארגון שלכם, האנימציה לא תאכזב.

סרטון אנימציה קצר יכול לרגש, להצחיק ולהפתיע. בעלות סבירה, תוכלו להפיק סרטון מלא בצבע ותנועה, שמשלב בתוכו הומור ויצירתיות. בעידן האינטרנט, כאשר העולם הווירטואלי הולך ותופס חלק יותר ויותר משמעותי מהחיים שלנו, לא מפתיע שהאנימציה הפכה לכלי ראשון במעלה.

איך עושים זאת?

כיצד אם כן תוכלו להשתמש באנימציה ככלי באסטרטגיית השיווק שלכם?

כאמור, אנימציה יכולה לשמש להפקת סרטי תדמית, סרטי פרסום וסרטי הסברה- בין אם מדובר בקידום תפיסת עולם או בהמחשת הוראות הפעלה של מוצר.

אם אתם רוצים להשתמש באנימציה בסרטוני שיווק, יש לכם שתי דרכים עיקריות לעשות זאת: לפנות לחברה חיצונית או לאיש מקצוע המתמחה בכך, או לעשות זאת בעצמיכם.

על מנת לעשות זאת בעצמכם, תצטרכו להשקיע בלימודי אנימציה. כיום קיימות בארץ מכללות שונות אשר מציעות קורסים באנימציה ממוחשבת. אחת התכנות המתקדמות בתחום היא תכנת מאיה אשר מאפשרת ליצור דמויות בתלת מימד ותנועה.

הקורסים נלמדים בקבוצות קטנות, עם אפשרות לקבלת יחס אישי ויצירת תיק עבודות. אמנם מדובר בהשקעה של זמן ותקציב, אך אתם רוכשים כלי ומיומנות שתלווה אותכם לאורך כל החיים, זה כמובן מתאים רק למי שמרגיש חיבור לכלי הזה ומחפש ערוץ לתת ביטוי לדמיון וליצירתיות.

חשוב לדעת גם שביצירת סרטון אנימציה של דקות ספורות תצטרכו להשקיע שעות רבות של עבודה, אך ההשקעה משתלמת.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles