לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

עדיין מחפשים את הלקוח המושלם ? אפשר להפסיק לעשות זאת …

מעולם לה היה קל יותר לרדוף אחרי הלקוחות הלא נכונים!!!

בעולם המדיה הנוכחי, עם מגוון כלי השיווק הקיימים באינטרנט, הידע הרב ופשטות התפעול, קל יותר לשווק את העסק שלכם.

אבל, משום מה למרות השפע והפשטות, אתם יכולים למצוא את עצמכם מבלים שעות רבות בפרסום סטטוסים בפייסבוק, בעדכון הבלוג והאתר, בקידום האתר שלכם בגוגל ועוד, ללא תוצאות משמעותיות שהן יצירת הפניות איכותיות לעסק שלכם.

כנראה שזמנכם מבוזבז ברדיפה אחרי הלקוחות הלא נכונים.

לדעתי, האתגר שלכם כבעלי עסקים, הוא להכיר את הלקוחות שלכם בצורה מעמיקה יותר מאשר אתם מכירים אותם היום.

כדי לשפר את תוצאות השיווק שלכם אתם צריכים לצמצם את הפער בין מה שאתם חושבים שהלקוחות שלכם צריכים למה שהם באמת צריכים.

צמצום הפער הזה והבנת צרכי הלקוחות שלכם טוב יותר, תאפשר לכם להפוך את השיווק ליעיל יותר.

לצורך צמצום פער זה, חיברתי עשר שאלות שנועדו לסייע לכם לחשוב מחוץ לקופסא ויסייעו לכם להכיר את עצמכם ואת הלקוחות שלכם טוב יותר:

1. הסיבה האמתית לכך שאנשים קונים מאתנו היא ___________ (מחיר ותכונות מוצר לא נחשבים כסיבה)

2. אם אני לוקח כל רצון, צורך, בעיה או תסכול של הלקוחות הפוטנציאליים שמגיעים אלינו, השורה התחתונה היא

    שהם רוצים מאתנו ש__________________

3. הסיבה לכך שחלק מאנשים שאנו רוצים שיקנו מאתנו בסופו של דבר קונים מהמתחרים שלי היא כי אני עדיין

    לא העזנו ל_________________

4. העובדים שלנו מפנים לעסק שלנו רק אנשים שמתעניינים ב ____________________

5. הסיבה שלקוחות חוזריםאלינו היא כי אנו גורמים להם להרגיש _________________  באופן שאף אחד         אחר לא גורם להם להרגיש.

6. אנחנו יודעים שלא משנה מה הלקוחות הטובים ביותר שלנו אומרים שהם רוצים, הם באמת מתכוונים ל

    ______________________

7. אנשים מפנים חברים שלהם אלינו כי הם יודעיםשאנחנו הטובים ביותר בשוק שלנו

    ב ___________________

8. המשוב החיובי הכי מפתיע שאנחנו שומעים בתדירות הגבוהה ביותר מלקוחות חדשים

    הוא ________________________________

9. הלקוחות שלגביהם אני לא דואג ולא רוצה לרדוף הם מי שאני יכול לדעת

    שמחפשים  ____________________

10. האנשים שאנחנו רוצים להגיע אליהם הם אנשים שאף אחד אחר לא יכול לדבר איתם בדרך שלנו, כי מה

      שמייחד אותם הוא מה שמייחד אותנו, והדבר הזה הוא __________________________.

קחו את הזמן וענו על שאלות אלו.

זמנו פגישה עם צוות העובדים שלכם או עם המלווה העסקי שלכם, ונתחו כל אחת מהשאלות האלה בנפרד.

נסו להבין מה המשמעות שלהן לגבי העסק הייחודי שלכם ונסו לאפיין מחדש את הלקוחות האידיאליים שלכם,

ולהבין : מה הם רוצים ? מה חשוב להם? מה כואב להם? מה יעשה אותם מאושרים? למה הם רגישים –  למחיר ? לשרות? ואיך השרות/מוצר שלכם יכול לענות על הצרכים שלהם ולספק להם פתרונות.

אין לי ספק שאתם תגלו דברים חדשים על הלקוחות שלכם ולאחר מכן תוכלו למקד את אנרגיית השיווק באיתור הלקוחות האמתיים שלכם.

בנוסף, יתכן שבעקבות מילוי השאלון תגלו גם דבר לא פחות חשוב –  מהו היתרון היחסי שלכם על פני המתחרים שלכם, ומהם הדברים  שמייחדים את העסק שלכם מכל העסקים האחרים.

זכרו, אתם לא צריכים להתמקד בלהציג ללקוחות שהעסק שלכם מושלם  אלא להתמקד בלהראות להם שהעסק שלכם מושלם עבורם.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles