לתיאום פגישת הכרות ללא עלות:

 

לבנות אתר מותאם לסלולר

כיום, חלק נכבד מהגלישה נעשית מהסמרפון (אפשר להגיד שכבר מעל 50% מהגלישה).

על פי מחקרים שונים מדובר במגמה שרק הולכת וגוברת. כמעט כל הפעולות שבעבר הממש לא רחוק היו נחלתם הבלעדית של גולשים בעלי מחשב ניתנות היום לביצוע באמצעות המכשיר הסלולארי.

עם המעבר המהיר של הגולשים לשימוש באינטרנט הסלולארי, גם יותר ויותר מפרסמים גילו את היתרונות הרבים של התאמת אתרי האינטרנט למדיה הסלולרית וכיום כמעט לכל חברה גדולה יש אתר אינטרנט כפול. אחד שמתאים לגולשים ממחשב ואתר נוסף שמותאם לגולשי סלולר.

מהם היתרונות של הקמת אתר סלולרי? האם זה כדאי בעבור בעלי האתרים ולאילו אתרים זה מתאים במיוחד? על כך במאמר הבא:

מהם היתרונות של הקמת אתר מותאם לסלולר?
היתרון המרכזי של אתרי האינטרנט הסלולריים הוא בזמינותם המידית. המשתמשים יכולים לגלוש באינטרנט מכל מקום ובכל זמן. מעבר לגלישה לצרכי בידור, חלק נכבד מהגולשים משתמשים באינטרנט לצרכי חיפוש ואיתור ספקים שונים שנמצאים באזור ומציעים להם שירות מידי. כמפרסמים, מדובר בקהל סופר איכותי. באמצעות אתר סלולרי טוב אפשר להציע לגולשים בדיוק את מה שהם מחפשים, במקום שבו הם נמצאים וברגע המדויק שבו הם זקוקים לו.

מעבר לעובדה שהאתר הסלולרי הוא במקרים רבים לא פחות חשוב מאתר אינטרנט רגיל, העובדה שלפחות חמישים אחוזים מהגולשים עושים זאת מעת לעת באמצעות התקן נייד חייבת להיות ידועה וברורה למנהלי השיווק. ויתור על אתר סלולארי כמוהו כוויתור מראש על 50 אחוזים מאוכלוסיית הגולשים.

האם זה כדאי עבור בעלי האתרים?
במילה אחת – כמובן! בניית אתר סלולרי היא אחת מההשקעות היותר טובות שאפשר לעשות בתחום השיווק. תמורת כמה אלפי שקלים בודדים אפשר לספק ללקוחות העסק (או ללקוחות פוטנציאלים) חווית גלישה מהנה יותר, לשפר את האינטראקציה שלהם עם העסק ולהגדיל באופן משמעותי את ההסתברות שהלקוח יבצע בסופו של הליך את ההמרה (יתקשר, ישאיר פרטים, ירכוש מוצר או שירות וכו'..)

לאילו אתרים זה מתאים במיוחד?
באופן עקרוני, אתר אינטרנט סלולארי יכול לתרום כמעט לכל עסק ולשפר את חווית המשתמש עבור כל אתר. אולם יש מספר אתרים שהתעלמות משוק הסלולר תהיה משגה חמור במיוחד עבורם:

שירותים מבוססי מיקום: מסעדות, ברים, מקומות בילוי, חנויות (פיזיות), אטרקציות וכו' – חיפוש עסקים מבוססי מיקום בעידן האינטרנט הסלולארי מתבצע כמעט תמיד בסמוך למועד העסקה. הלקוח נמצא במקום מסוים, הוא רעב ולכן הוא מחפש מסעדה קרובה שעונה לדרישותיו. מי שיספק לו חווית משתמש מעולה יזכה בליבו ובכספו.

אתרים "שודדי זמן": רשתות חברתיות, אתרי מגזינים, כתבות עומק וכו' – אנשים נוטים לגלוש באתרים "שודדי זמן" בעיקר שהם בדרכים (בתחבורה ציבורית), בהמתנה לפגישה ובהזדמנויות נוספות בהן הגלישה נעשית על מנת להעביר זמן מבוזבז.

שתפו

כתוב/כתבי תגובה

עד עכשיו

82

ממליצים
עד עכשיו

141

מאמרים
  • דילוג לתוכן