לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

לדעת לנהל – ידע נרכש או גן מולד? האם לימודי מנהל עסקים מתאימים לכולם?

מי מאתנו לא היה רוצה להצליח בחייו המקצועיים? בעסקיו? אבל לא פעם נדמה כי ההצלחה המיוחלת הזו מתמהמהת מלהגיע.

מדוע יש אנשים שמצליחים ויש אנשים שפחות? האם ידע תיאורתי ולימודים אקדמאים בתחום מנהל עסקים יכולים להבטיח הצלחה בעסקים?

האם שווה להשקיע בלימודים כאלה?  ומה תרומתו של יועץ עסקי מומחה במנהל עסקים? על כך במאמר שלפניכם

יועץ עסקי עם תואר במנהל עסקים

כל מי שרוצה להפוך לאיש עסקים מצליח, חייב לבסס את הפעילות העסקית שלו על ידע תאורתי נרחב והבנה בהיבטים הרבים הכרוכים בניהול עסק.

אך כיום, גם הסתייעות בתהליך ייעוץ עסקי ע"י מלווה עסקי בעל הבנה בתחום עשויה להניב את התוצאות אליהם אתם מכוונים.

יועץ עסקי שלו רקע בתחום לימודי מנהל עסקים יעזור לכם לנווט את ספינתכם בשלל האתגרים העסקיים העומדים לפתחה: ממימון, תזרים מזומנים של העסק, וקבלת הלוואות עבור לשיווק העסק בעולם מרובה מדיות ועד להתמקצעות במכירות. בין לבין הוא יוכל ללבן את אוזניכם בעניינים הקשורים במסים, והתנהלות מול גופים בירוקרטיים.

אין כמעט תחום בעולם העסקי בו לא נדרשת השכלה במנהל עסקים. בין אם אתם עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים וכמובן גם מנהלים זוטרים או בכירים. יועץ עסקי הבקיא בכל אלה – יוכל לקחת אתכם יד ביד לעבר השגת היעדים שלכם..

ידע תיארותי עם ניסיון בשטח – השילוב המנצח

אין ספק שלימודי מנהל עסקים היו יכולים להעצים את התנהלותכם העסקית ולתרום ל"ארגז הכלים" העסקי שלכם בצורה משמעותית. ואולם במצבים בהם אתם מבקשים להעמיק בתחום התמחותכם בלא הכי: רפואה, אמנות, טיפול ועוד  – כדאי יהיה להסתייע באיש מקצוע שרכש בעצמו את הידע האקדמי המבוקש בתחום מנהל עסקים.

כך תוכלו למעשה למקסם את היכולות המקצועיות שלכם תוך שאתם לומדים להתנהל נכון מבחינה עסקית ולהביא את העסק שלכם לשגשג.

מה לומדים בלימודי מנהל עסקים שרלוונטי כל כך ליועץ עסקי?

לימודי מנהל עסקים בנויים מקורסים רבים הקשורים הן לניהול והן לכלכלה. ביניהם ניתן למנות תחומים כגון: שוק ההון, חשבונאות, מימון, בנקאות, שיווק, מדיה חברתית ואינטרנט, ניהול מערכות מידע, ניהול משאבי אנוש, ועוד. בתוכנית לימודים אקדמית ומקיפה מכילה בדרך כלל גם קורסים בכלכלה, סטטיסטיקה ומתמטיקה.

בתחומי הניהול תחשפו לדרכים לניהול פנים ארגוני, ועל פרמטרים חוץ ארגוניים המשפיעים על העסק או על הארגון. לימודי מנהל עסקים מרחיבים מאוד את הדעת ואת היכולת לבחון את ההתנהלות עסקית על רוב היבטיה ורבדיה. לכן, יועץ עסקי טוב ראוי שיהיה בקיא בכל תחומי הדיסציפלינה ויעניק ממומחיותו לעסקים הבאים להיוועץ בו.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles