לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

מה כדאי לייבא מסין?

יבוא מוצרים מסין

מתלבטים מה כדאי לייבא לארץ מסין או מארצות אחרות? חברת ייעוץ עסקי פורוורד תסייע לכם בכל תהליך הייבוא והרכש, החל מבחירה במוצרים מתאימים ועד הבאתם לארץ. 

הסיוע מתבסס על צוות יועצים מקצועי ומנוסה בתחום הייבוא והרכש מסין וממדינות נוספות.

להכיר את ענף היבוא מסין

במקביל להתפתחות הסחר הבינלאומי גם ענף הייבוא זוכה לתנופה משמעותית, בייחוד במדינות כמו סין המציעות מגוון מוצרים וסחורות במחירים משתלמים במיוחד. יחד עם זאת, בכדי להתחיל לייבא מוצרים ובשביל לדעת מה כדאי לייבא לארץ, יש תחילה להכיר היטב את התחום ואת השוק בו רוצים לפעול, וכך יתקבלו כלים לבחירת ואיתור מוצר מתאים לייבוא.

מה כדאי לייבא מסין?

ההחלטה איזה מוצר לייבא מסין קשורה בראש ובראשונה באיתור הצורך למוצר בישראל. 

יש לעשות מחקר שוק ולבדוק לאיזה מוצרים בארץ יש צורך אמיתי, איזה מוצרים נדרשים בישראל, מה המחירים שלהם בארץ והאם יש הזדמנות עסקית. 

לא כול מוצר כדאי לייבא מסין. אם המוצרים יקרים מידי, באיכות נמוכה מידי או זמן ההספקה שלהם ארוך מידי, לא בטוח שכדאי לייבא אותם מסין … אולי שווה לייצר אותם בארץ או לייבא אותם ממדינה אחרת. 

בכל מקרה על מנת להחליט איזה מוצר כדאי לייבא מסין יש לעשות תוכנית עסקית להחדרת מוצר חדש ולבדוק אם כדאי כלכלית לרכוש אותו. 

איתור המוצר

לאחר שהחלטתם לייבא מוצר מסין, זה השלב שיש לאתר אותו. על מנת לעשות זאת יש כמה אופציות: 

  • תערוכות- תערוכות גדולות המחולקות לרוב לנושאים, אשר אליהן מגיע מגוון גדול של מוצרים וספקים, מהוות כתובת מצוינת לאיתור ובחירת מוצרים לייבוא. כמו כן, אם מדובר בתערוכה אזורית ניתן באותה הזדמנות גם לבקר במפעל של הספק. יש להגיע מוכנים לקראת התערוכה ולברר אם היא דורשת הרשמה מראש.

  • ביקוש למוצר-  בעת בחירת מוצר לייבוא יש לבחון באם קיים עבורו שוק מספק בארץ, באם הוא כבר קיים בשוק, ואם כן באיזה מחירים ומה היתרונות שיש לו להציע על פני מוצרים מקבילים בתחום. כמו כן, תמיד כדאי לברר מראש על אופציה למכירת המוצר במחיר עלות במקרה ששיווקו לא יצלח.

  • נתח רווחים- לאחר שמצאתם מוצרים שהייתם מעוניינים לייבא יש לבדוק היטב אם נתח הרווחים המתקבל עבורם אכן כדאי. נתח הרווחים כולל הוצאות ועלויות שונות כדוגמת מכס, שילוח, הובלה, אחסון אספקה ועוד. כמו כן יש לקחת בחשבון שבמקרים רבים התקופה הראשונית עד חדירת המוצר לשוק עלולה שלא להיות רווחיות, ולכן יש לוודא שיכולותיכם הכלכליות מעניקות לכם מספיק אוויר לנשימה.

לייעוץ וסיוע מקצועי באיתור ובחירת מוצר לייבוא לישראל, ולקבלת עוד מידע בנושא יבוא מסין , צרו קשר עם חברת Forward בטלפונים 077-2518158 ו- 052-2343361 ובמייל [email protected].

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles