לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

יבוא תכולת בית מסין

מי צריך יבוא תכולת בית מסין ?

בונים בית חדש? אתם בוודאי יודעים שבנייה ואבזור הבית הם עסק יקר; מאריחי הרצפה ועד הריהוט אתם עלולים למצוא את עצמכם מוציאים מאות אלפי שקלים; לפחות לפי רמות המחירים שבארץ. אך האם יש לכם אלטרנטיבה? מסתבר שישראלים רבים מבצעים יבוא תכולת בית מסין. זה אולי נשמע לכם משהו קצת מרחיק לכת אבל אם תעשו את החשבון תגלו שבביקור של שבוע או שבוע וחצי בסין תוכלו לרכוש תכולת בית שלמה ולהישאר עם קצת עודף ביד, או אפילו הרבה יותר. אז כיצד מתבצע רכש מסין ואיך עושים יבוא אישי מסין? להלן כמה דברים שצריך לדעת לפני שעולים על המטוס.

ייבוא מסין – אתם לא לבד

ברמת העיקרון, על מנת לבצע רכש מסין יש צורך להכיר את הספקים בסין ולטפל בפרוצדורות בירוקרטיות של יבוא מסין. אבל כאשר מדובר ביבוא אישי אתם לא לבד; ישנן חברות ישראליות המחזיקות נציגויות בסין ומסייעות לכם לבצע יבוא מסין לבית. חברות אלו ייקחו אתכם אל המפעלים ואולמות התצוגה, יסייעו לכם בניהול המשא ומתן וכל ההליכים הבירוקרטיים והלוגיסטיים שיש לבצע על מנת שתוכלו לעשות יבוא מסין, אפילו של תכולת בית שלמה.

אז כמה אפשר לחסוך ביבוא אישי מסין?

לא במקרה העולם כולו מייצר בסין; כוח העבודה הזול ומדיניות ממשלתית שאינה מציבה חסמים ליצרנים מאפשרים לסינים לייצר מוצרים זולים ולייצא אותם לכל העולם. פערי המחירים יכולים להגיע למאות אחוזים! אם למשל סט ריהוט רטאן לגינה עולה בארץ כ 400-500 דולר, בסין תוכלו למצוא אותו ב- 200 עד שלוש מאוד דולר. פערי המחירים הללו בהחלט מצדיקים יבוא תכולת בית מסין; גם כאשר לוקחים בחשבון את כל הוצאות הנסיעה והעלויות הנוספות, אתם עדייו יכולים לחסוך ארבעים עד חמישים אחוז מההוצאות. מלבד ההוצאות על הרכש עצמו, אתם צפויים להוציא כ 2000-2500 דולר לאדם עבור טיסה ושהות בסין; הובלה ימית כ 4000 דולר (עבור נפח ממוצע) ולבסוף המכס הגובה מכם 12% והמע״מ 16%.

מה אפשר למצוא ברכש מסין?

הבדלי המחירים הם אינם היתרון היחידי של רכש מסין; בסין ניתן למצוא מגוון ענק של מוצרים והסיכוי שלא תמצאו את מה שאתם מחפשים שואף לאפס. במקרים רבים גם תמצאו מוצרים בעלי מפרט איכותי יותר ממה שתמצאו בארץ. אם אתם מעוניינים בייבוא תכולת בית מסין, תוכלו למצוא שם את כל מה שאתם צריכים. מבוקשים במיוחד הם חומרי הגמר כמו: אלומניום, פרטי נגרות מותאמים אישית, חיפויי רצפה מסוגים שונים, ברזים, מטבחים, מקלחות, ארונות ועוד.

יותר ויותר ישראלים מבצעים יבוא תכולת בין מסין, במקרים רבים הם מצרפים לנסיעה אדריכל או מעצב על מנת לייעץ ולבחור, הן מבחינת כמויות אך גם בתור חוות דעת עיצובית. את הנסיעה עצמה מומלץ לבצע כשלושה חודשים לפני המועד שבו אתם צריכים את המוצרים על מנת שיוכלו לארגן עבורכם את כל המוצרים מהספקים השונים ולהכניס לקונטיינר. רכש בסין מתאים לא רק עבור מי שבונה או משפץ בית; גם חנויות, מסעדות ורשתות הרוצות לפתוח סניפים יכולים ליהנות מהיתרונות של רכש בסין.

אנו בחברת הייעוץ העסקי Forward עובדים בשיתוף פעולה עם חברת BMC אשר למעשה משמשת כזרוע שלנו בסין ומטפלת בכל סידורי הביקור והרכש. התקשרו עכשיו על מנת לתאם פגישת היכרות ולראות כיצד אנו יכולים לעזור גם לכם.

ליצרת קשר איתנו לחצו כאן

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles