לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

שנה טובה של התחדשות עסקית

בעלי עסקים ויזמים, סיומה של שנה אחת ותחילתה של אחרת מביאים איתם הרהורים לגבי הדרך שעשינו עד כה, ורצון לשנות, לשפר ולהתחדש לקראת השנה שבפתח. כבעלי עסק, עולות מחשבות לגבי ניהול ותכנון העסק, היכן נעשו טעויות בשנה שחלפה, האם וכיצד ניתן להימנע מטעויות בעתיד, וכיצד אני יכול להתפתח ולגדול. עם תום השנה הנוכחית, ולקראת השנה הבאה שתבוא עלינו לטובה, מובאות בפניכם מספר אפשרויות להתחלות חדשות בעסק.

התחדשות בתחום השיווק

האפשרויות בתחום השיווק רבות כשבראשן תחום השיווק האינטרנטי שלא מפסיק להתפתח, ומקנה לכם חשיפה לקהל לקוחות רחב מצד אחד, ושמירה על חדשנות ועדכניות מצד שני. לדוגמא, ניתן להקים אתר חדש לעסק שיהיה עדכני ואטרקטיבי יותר, או לשפר את האתר הקיים מבחינה ויזואלית ומבחינת הממשק עם לקוחות פוטנציאליים. אין ספק כי מיתוג מחודש ועדכני דרך הרשת יהווה שיפור משמעותי, ולשם כך תוכלו גם להתחיל לפרסם בגוגל או ללמוד ביסודיות את נושא הפרסום בפייסבוק. מעבר לכך, ישנן אפשרויות רבות למיתוג כשאחת מהן היא להקים מועדון לקוחות שיזכו להטבות ומבצעים ייחודיים, וכך ליצור בסיס לקוחות יציב ולחשוף את העסק לקהלים חדשים דרך הצעות אטרקטיביות לחברי המועדון. כמו כן, ניתן להשתכלל ולהשתפר בתחום השיווק הטלפוני בעזרת איש מכירות חדש לחברה או חברת טלמיטינג, וכל פעולה שתזרים דם חדש.

התחדשות בתחום הכספי

אולי ההתחדשות לה אתם והעסק שלכם זקוקים מצויה בתחום הכספי. במקרה כזה, מומלץ להכין תכנית פיננסית הכוללת קביעת תקציב לעסק ועמידה בו, כולל יעדים מפורטים עד כמה שאפשר, וניהול תזרים מזומנים ברור ומוגדר, כך שאתה כבעל העסק תדע כמה כסף יש ולאן הוא הולך. ניהול תקציבי נכון יכול לייעל את ההתנהלות העסקית ולשחרר אתכם מדאגות ולחץ הנובעים מתחושת אי ודאות, האופיינית להתנהלות כספית לא מדויקת.

התחדשות בתחום כוח האדם

לפעמים מה שהעסק שלך הוא האדם הנכון בתפקיד הנכון. אם זה מצבכם, כל שעליכם לעשות הוא למצוא אותו. יכול זה להיות איש שיווק מוכשר, מנהל מכירות, מנהל יצור או אחראי על תחום אחר בעסק. מצאו את הנקודה החלשה, ואז חפשו את האדם שיביא את החידוש המבוקש.

התחדשות בתחום הניהול

ייתכן שהשינוי שאתם צריכים הוא פשוט ללמוד לנהל את העסק בצורה יותר טובה, לנהל את הזמן שלכם בצורה אפקטיבית יותר, ולהשתמש בתוכנה לניהול עסקי.

התחדשות בתחום הפיתוח העסקי

אם העסק שלכם כבר מבוסס, אתם יכולים להיכנס לתחומים חדשים, לפתח מוצר או להציע שירות חדש. התחדשות מסוג זה תביא רוח רעננה של יצירה והתלהבות לעסק, ותפתח אפיקים מעניינים להתרחבות.

התפתחות בתחום האישי

גם אתם, כבעלי עסק, מועדים לשחיקה וזקוקים  לחידוש וצמיחה. אם אתם מרגישים עייפים או שאבדה לכם ההתלהבות הראשונית שפיעמה בכם כשהקמתם את העסק, זה הזמן להתפתחות אישית. האפשרויות רבות ומגוונות, החל בסדנאות ניהול, דרך כנסים עסקיים ועד לאימון אישי.

לסיכום

ראש השנה הוא זמן מצוין לשינוי, והשנה החדשה נושאת על כנפיה הבטחה להתפתחות וצמיחה. זו העת לעשות חשבון נפש, לברר עם עצמך מה היית רוצה לשנות ואיך היית רוצה לפתח את העסק שלך. על מנת ליצור שינוי משמעותי, בחר מספר נושאים אותם אתה רוצה לאמץ לתקופה הקרובה, וכדי שהשינוי אכן יתרחש מצא את הדרך המתאימה לך להתחייב על המהלך בפני עצמך. בעשותך זאת, תכין במו ידיך את הקרקע לשנה של צמיחה וגדילה משמעותית לעסק שלך.

בברכת שנה טובה של שלום וברכה, הנאה, התחדשות וצמיחה.

משה הרשקו וצוות היועצים של Forward

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles