לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

אימוץ עסקי – שילוב מנצח של אימון וייעוץ בו זמנית

תחום האימון האישי כבר הוכיח את עצמו לאורך השנים האחרונות ככלי נפלא להביא כל אדם, בכל סיטואציה בחיים, למימוש יעדים אישיים בשלל תחומים. עם השנים הופך התחום להיות אישי יותר. אם בעבר, המתאמן למד באמצעות כלים שונים לזהות את דפוסי ההתנהגות הגורמים לו להישאר באותו המקום במשך שנים ולשנות אותם, כעת תהליך אימוץ עסקי משלב את יתרונות האימון עם גוון אישי יותר.

איך הופכים עסק להצלחה?

כבר בתקופת הלימודים אנו מגלים זאת: יש לנו נטיות אישיות והעדפות, ולפתע מתעורר בנו הרצון להפוך את החלום למקצוע. אנו מתחילים לבנות עסק המבוסס על האידיאלים ועל תחומי העניין שלנו, ומנסים להגשים חלום שיהפוך גם להכנסה. גם אם במקרים רבים החלום מתגשם, לעתים ההצלחה הכלכלית מתמהמהת, אם בזמן הקמת מסעדה, סוכנות תיווך או חברה לשירותי גרפיקה. בשלב זה אנו פונים לייעוץ עסקי ומנסים לסדר את המספרים בצורה אחרת, ללמוד מטעויות העבר ולהכניס מעט מדע ומתמטיקה לייעול העסק.

ייעוץ לעסקים

ייעוץ עסקי עובד באמצעות ניתוח אובייקטיבי של דרך פעילות העסק – רשימת ההכנסות, ההוצאות והתהליכים השונים שבאמצעותם העסק מבצע את הפעולות השונות בחיי היום יום. עם זאת, בייעוץ עסקי בפני עצמו יש לעתים התעלמות ממרכיב מהותי: המרכיב האנושי. היכולת של העסק להשתנות ולהשתדרג תלויה במידה רבה בנכונות של הפרטים המרכיבים אותו לערוך שינויים ולהבין את האספקטים השונים בעסק שמנעו ממנו להצליח עד כה.

אימון לעסקים

אימון אישי לעסקים, גם אם הוא מתבצע על ידי מאמנים עסקיים מנוסים, חסר לעתים את ההבנה הרחבה בניהול עסקי, כמו גם את היכולת לערוך תוכנית עסקית מקיפה. 

מאמנים אישיים לרוב מגיעים מתוך הרצון לסייע באופן אישי לפרטים בעסק, אך חסרים את הידע הטכני הנדרש לניהול ולהבנה מדויקת של הגורמים שאינם קשורים למוטיבציה או למכשולים אישיים. 

לעתים מדובר בליקויים בתחום השיווק או הפרסום של העסק, פעמים אחרות דווקא בחוסר היכרות של בעל העסק עם העולם הדיגיטלי. 

לעומת זאת, ייעוץ עסקי כולל בתוכו את הפן הטכני יותר של העסק.

השילוב המנצח בין יעוץ עסקי לאימון אישי

כיום יש צורך בשילוב מנצח של שני התחומים. מחד, הצעות פרקטיות וניתוח מקיף של החולשות והחוזקות של העסק, וכן זיהוי הגורמים ה"תוקעים" את העסק או אלה הגורמים לכם לעבוד בחוסר יעילות. מאידך, תוכנית מקיפה של אימון אישי ועסקי המאפשרת לממש את היעדים שהעסק והפרטים המנהלים אותו מציבים לעצמם. 

כך, ההצלחה האישית שלכם הופכת להיות ההצלחה של העסק – וההיפך. איך עובדת השיטה החדשה שלנו?

אימוץ עסקי

ב-Forward זיהינו את היתרונות של שני התחומים והחלטנו לשלב אותם יחדיו. ייעוץ עסקי, המאפשר לנתח בצורה פרקטית את המרכיבים השונים בארגון ולפתח את התוכנית העסקית מחדש גם לעסקים שקיימים מזה מספר עשורים, ומאידך – החשיבות שבליווי אישי. היכולת להשתנות דורשת הבנה מעמיקה של עצמנו, אך לא לכל עסק יש זמן לערוך תהליך אימון ממושך. בדיוק לשם כך יצרנו תוכנית מקיפה אך ממוקדת מטרה עסקית – להביא אתכם להצלחה בשילוב כלי האימון.

לסיכום, הצלחה של עסק תלויה במספר גדול של גורמים, המשלבים בין המרכיב האנושי, המוטיבציה להצליח וניתוח טכני מדויק של הגורמים המונעים מהעסק לממש את הפוטנציאל שלו. 

בתוכנית אימוץ עסקי אנו מלווים כל עסק כיחידה נפרדת, מזהים את המאפיינים המיוחדים המשאירים אתכם מאחור – ועוזרים ליצור תהליך של שינוי. כל זאת, בתוספת החדרת מוטיבציה לצוות הניהולי ולצוות העובדים, מסייעים לכם להזניק את העסק שלכם למקום שאליו הוא יכול להגיע באמצעות מספר שינויים פשוטים.

עזרנו לעסקים רבים בשנים האחרונות – כעת הגיע תורכם. גלו עכשיו כיצד תוכלו לממש את היעדים העסקיים שלכם.

מה מספרים עלינו

ייעוץ עסקי

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles