לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

הנהלת חשבונות בעידן האון – ליין

כל עסק עצמאי זקוק לסוג כלשהו של הנהלת חשבונות, אך בעידן האון – ליין, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לחסוך את התשלום למנהל החשבונות שלהם, ולבצע את כל הפעולות החשובות בעצמם – און ליין.

פעמים רבות הם יגיעו לכך רק בעקבות ייעוץ עסקי שבדק ומצא כי באמצעות רכישת התוכנות מיוחדות לכך יוכלו לחסוך אלפי שקלים בשנה.

אמנם  לצורך הכנת הדו"ח השנתי חברות רבות עדיין יזדקקו לשירותים של מנהלי החשבונות ויועצי המס שלהן, אך על מנת להפיק חשבוניות, להדפיס צ'קים ואפילו לערוך מאזנים ודו"חות פשוטים – ניתן בהחלט להיעזר בשלל השירותים והתוכנות שהומצאו בשנים האחרונות.

מה זה הנהלת חשבונות בעידן האון ליין?

בשני העשורים האחרונים, במקביל להשתלטות המאסיבית של האינטרנט על חיינו, נוצרו גם לא מעט פתרונות אינטרנטיים בעולם הנהלת החשבונות. אם בעבר את כל הפעולות שנדרשו לשם ניהול חשבונות תקין עשה מנהל החשבונות, כיום, בעל העסק העצמאי יכול לעשות חלק ניכר מהפעולות בעצמו, באמצעות תוכנות אינטרנטיות, ואפילו אתרי אינטרנט שנועדו לשם כך. הפתרונות הממוחשבים הלו הם יעילים מאוד, ולמעשה לא פעם משפרים את התפקוד של העסק. באמצעות הפתרונות והתוכנות בתחום הנהלת החשבונות, בעלי העסקים לא צריכים יותר לסמוך באופן עיוור על מנהל החשבונות שלהם, והם יכולים לעקוב, לנהל ולתפעל את העסק שלהם בכוחות עצמם, בכל הקשור להנהלת החשבונות. למעשה, גם אם אין לכם כל השכלה כלכלית או חשבונאית, תוכלו בקלות רבה לנהל את הנהלת החשבונות של העסק שלכם און ליין, מבלי לצאת מהבית ובלחיצת כפתור!

אילו פתרונות קיימים בשוק?

כל יועץ עסקי שאיתו תעבדו יגיד לכם כי כיום יש שפע אדיר של תוכנות מיוחדות להנהלת חשבונות חד צידית – אשר נותנות פתרונות מקיפים מאוד לבעלי עסקים עצמאיים (ובעיקר לבעלי עסקים קטנים): תוכנות כגון "עצמאית", "כלכלית", "כספית" או "ריווחית" – מבתי תוכנה שונים יעניקו לכם סדר ושליטה בהכנסות הוצאות ויעשו סדר בחשבוניות שברשותכם.

חברות ענק וגם חברות בינוניות רבות יזדקקו לשירותים של אנשי מקצוע מיומנים, אך חברות קטנות רבות, בהחלט יוכלו לנהל את החשבונות שלהן בעצמן באמצעות התוכנות הללו.

התכונות הן גם ידידותיות מאוד לסביבה, מכיוון שהכל מתבצע און ליין, ואין עוד כל צורך בקלסרים ובניירות אמתיים.

כל הצ'קים, החשבוניות, הקבלות והדו"חות נמצאים באינטרנט או בתיקיות על המחשב, וזה בהחלט ידידותי יותר לסביבה וגם מאוד נוח. התוכנות הללו הן מתוחכמות מאוד, ומסוגלות לבצע בקלות פעולות רבות כגון – רישום מדויק של ההוצאות וההכנסות של העסק, בקרה שוטפת על כל הפעולות שביצע העסק, הפקת חשבוניות ללקוחות ולספקים, הפקת דו"חות מסוגים שונים (למע"מ, למס ההכנסה ועוד), הפקת תלושי שכר לעובדים (אם יש צורך בכך), הזנה ושמירה של נתוני העסק, גיבוי נתונים מלא של העסק ועוד.

התוכנות הללו הן אינטרנטיות וזולות מאוד.

ניתן לעבוד על תוכנות שכאלה בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש בלבד וכך לחסוך לא מעט כסף. בנוסף, רוב החברות המפתחות ומשווקות את התוכנות הללו, מעניקות גם ליווי מקצועי, תמיכה וייעוץ לאורך כל הדרך (ולעיתים אף ייעוץ בתכנוני מס, ייעוץ בדיווח לרשויות ועוד). בנוסף לכך שלא תצטרכו להחזיק יותר פנקסי חשבוניות (כי הכל יבוצע דרך האינטרנט), תוכלו גם להפיק צ'קים ממוחשבים. התחום של הדפסת צ'קים, הוא תחום מרכזי אצל כל עסק, ובעידן האון – ליין, ניתן בהחלט לעבור לצ'קים ממוחשבים, אשר לא מאוגדים יחד בפנקסי הצ'קים שכולנו מכירים, אלא מודפסים על ידי העסק באופן עצמאי במדפסת המשרדית. יש לציין כי בחלק מהפתרונות אין כלל צורך ברכישת תוכנה, וכל השירות נעשה דרך אינטרנט, מכל מקום ובכל זמן שתבחרו.

אז אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, לעבוד בנוחות גדולה יותר, לשמור על איכות הסביבה ולשלוט יותר בעסק שלכם, הגיע הזמן להצטרף למאה ה-21, ולעבור להנהלת חשבונות און ליין. בשנים האחרונות ישנם גם שירותים מסוג זה הניתנים דרך הסמארטפון, וזוהי כבר באמת מהפכה של ממש!

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles