לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

ייעוץ עסקי לעסקים מתחום הטכנולוגיה – טיפים לייעול העבודה

ניהול של חברת טכנולוגית קטנה הינה דבר מורכב, וישנם אתגרים רבים העומדים בפני חברות אלו, כגון: 

  • תחרות גבוהה
  • איתור כוח אדם מתאים,
  • אבטחת נתונים
  • ניהול משימות
  • ניהול זמן
  • בעיות שיתוף פעולה
  • גיוס ושימור לקוחות 

אלו זמנים שבהם שום דבר לא בא בקלות לעסקים מבוססי טכנולוגיה או אפילו שאינם ב-IT. אתגרים יהיו שם. במקום להתעצבן ולהתבכיין עליהם, יש להתמודד עם המכשולים הללו באמצעות תכנון וביצוע קפדניים של אסטרטגיות צמיחה עסקיות חכמות.

החדשות הטובות הן שלא משנה את הגודל וההיקף של המכשולים העומדים בפני עסקים טכנולוגיים, עדיין ניתן להתגבר עליהם עם ביצוע רעיונות נכונים.

המשך לקרוא כדי ללמוד כמה שיטות בדוקות שיכולות לעזור לעסק הטכנולוגי הקטן שלך להישאר בקנה אחד עם היעדים הארגוניים ולהשיג אותם בסופו של דבר.

בואו נתחיל.

שימוש בשירותי מחשוב ענן

עסקים קטנים בתחום הטכנולוגיה יכולים לחסוך זמן וכסף יקרים (וגם מקום!) על ידי שימוש בשירותי מחשוב ענן במקום בעלות ותפעול של תשתית IT משלהם. שימוש במחשוב ענן פירושו שאתה משלם רק על מה שאתה משתמש, ולהימנע מעלויות מקדימות הקשורות לתחזוקת שרתים ייעודיים והעסקת אנשים מיוחדים לעשות זאת.

שירותי מחשוב ענן מציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות, מאחסון קבצים בסיסי, רשתות ועד ניהול פרויקטים, שיתוף פעולה בצוות, בינה מלאכותית ועוד הרבה יותר. אתה והצוות שלך יכולים לשתף פעולה ולגשת לנתונים בשרתים מאובטחים (המסופקים על ידי המארח) מכל מקום (עם קישוריות לאינטרנט).

שלושה דגמי שירות עיקריים של מחשוב ענן הם:

  • IaaS (תשתית כשירות),בתשלום
  • PaaS(פלטפורמה כשירות), כלי חומרה ותוכנה זמיניםמקוונים
  • SaaS(Software as a Service), תוכנת צד שלישי. שירותים כמו ProofHub, זמינים באופן מקוון

אז, אתה יכול לבחור אחד בהתאם לדרישות שלך וליהנות מהיתרונות.

מינוף השפעת המדיה החברתית

את הכוח וההשפעה של המדיה החברתית ניתן להשוותבהעברת מגוון מידע אודיו-ויזואלי למשתמשים תוך דקות לשרפת יער, שמתפשטת במהירות הבזק. מדוע לא למנף את הקישוריות המהירה ומרחיקת הלכת הזו (למקד ללקוחות מקומיים ובינלאומיים כאחד) כדי להועיל לעסק הטכנולוגי הקטן שלך?

הדבר הטוב ביותר בשימוש בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית (Reddit, WhatsApp, Instagram, Twitter, Facebook,) כדי לפרסם ולקדם את העסק שלך הוא שהן בחינם! אתה יכול גם להשתמש בכלים ייעודיים כדי למדוד ולנתח את הביצועים של כל אחד ממסעות השיווק שלך במדיה החברתית על פני פלטפורמות שונות.

אמנם לא מומלץ להפסיק להשתמש בשיטות שיווק מסורתיות (טלפון, דיוור ישיר, דפוס, שידור וכו') ולאמץ את המדיה החברתית, אתה יכול לצמצם את השימוש בראשון כדי להפחית את הוצאות הפרסום.

השקיעו בכלי שיתוף פעולה לאוטומציה של משימות ופרויקטים

שימוש בטכנולוגיה הטובה ביותר הוא חשיבות עליונה ליעילות תפעולית. השקעה בכלי ניהול פרויקטים ושיתוף פעולה צוותים בעלי דירוג גבוה כמו ProofHub, Basecamp ו-Slack יכולה לעזור לצוותים שלך להשיג יותר בפחות זמן מכיוון שרוב המשימות הן אוטומטיות. לא רק שהכלים הללו מאפשרים ניהול משימות קל, הם גם מקדמים תרבות עבודה שקופה ללא בלבול ואי הבנה.

 

יישומי תוכנה אלה שומרים על חברי הצוות, הלקוחות ובעלי העניין שלך באותו עמוד לאורך כל הפרויקט. כלים אלה נועדו לעבוד על פני מספר מכשירים, מה שאומר שאתה והצוות שלך יכולים להשתמש בהם גם בדרכים.רבים כלי שיתוף פעולה מגיעים גם עם תכונת ניהול זמן, שעוזרת להפיץ אחריות בתוך הארגון.

תהיו עסק טכנולוגי ידידותי לסביבה

רוב העסקים אינם מבינים כיצד בסופו של דבר הם שואבים כמות משמעותית של זמן וכסף עקב צריכת חשמל מיותרת וציוד משרדי, כמו נייר, מחסניות דיו, קבצים וכו'. ההוצאות הקטנות לכאורה הללו מסתכמות בקלות. לאורך זמן, שניתן להפחית באופן משמעותי. בניית עסק ידידותי לסביבה ובר קיימא היא הדרך ללכת.

על ידי ביצוע שינויים קטנים בדרך עבודת הצוות שלך, אתה תנקוט בצעדים הנכונים כדי לתרום להפיכת העסק שלך לירוק. שקול לבצע את השינויים הידידותיים לסביבה הבאים:

  • שימוש בפחות נייר לאחסון ותחזוקת רישומים על ידי מעבר למערכות ניהול קבצים דיגיטליות
  • שימוש פחות בנייר פירושו פחות כסף לבזבז על ציוד משרדי, מחסניות דיו ונייר
  • כבה את האורות כשאתה יוצא מהחדר, כבה צגים כאשר אינם בשימוש
  • שימוש באלקטרוניקה חסכונית
  • באנרגיה בצע ביקורת אנרגיה

צמצום פגישות חסרות טעם

פגישות יכולות להיות פרודוקטיביות או לבזבז זמן גרידא. פגישות תכופות שאתה יכול להסתדר בלעדיהן לא אמורות להיות שם בכלל, שכן אלה שולטים ברוב ימיך בעבודה. כמו כן, כדאי להימנע מקיום פגישות ארוכות. במקום זאת, הפק את המרב מהפגישות שלך על ידי שמירה על קצרות וענייניות כך שהן לא ישבשו את זרימת העבודה של העסק שלך.

פגישות אישיות עשויות להיות יקרות מכיוון שיש להן עלויות קשורות כמו זו של נסיעות, אוכל ולפעמים אפילו לינה. קיום פגישות וירטואליות על פני פגישות פנים אל פנים הוא תחום נוסף שבו חברות קטנות ובינוניות יכולות לחסוך כסף טוב.

השורה התחתונה

עסקים קטנים צריכים לקחת כל צעד בזהירות, במיוחד כשהם רק התחילו את דרכם. המפתח להצלחתו של כל עסק הוא להפיק את המרב מהמשאבים הזמינים. על ידי חיסכון בזמן וכסף, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לצמצם את ההוצאות המיותרות ולהגדיל את נתוני ההכנסות שלהם.

למידע נוסף וייעוץ עסקי לעסק שלכם, צרו איתנו קשר

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles