לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

7 טיפים להגדלת הפעילות העסקית לעסקים קטנים

הפיכת רעיונות למציאות היא אחד הדברים המספקים ביותר שבעל עסק קטן עושה. עם זאת, זה לא מספיק רק לקבל רעיון ולהקים עסק. כדי להצליח בטווח הארוך, אתה צריך להשקיע עבודה כדי לגרום לסיפור המותג הבסיסי שלך לשגשג באמצעות האלמנטים החשובים לא פחות של אסטרטגיה וביצוע.

למרות שאין מתכון אוניברסלי בעולם העסקים, ישנם כמה מרכיבים חיוניים שכל העסקים הקטנים צריכים כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם.

להלן שבעה מהטיפים המובילים שלי כיצד לגרום לעסק הקטן שלך לשגשג.

1. אוטומציה של תהליכים עסקיים

תאמינו או לא, לאלמנט אחד זה יכול להיות השפעה טרנספורמטיבית על העסק שלכם. על ידי אוטומציה של כמה משימות שחוזרות על עצמן, כגון שרשרת אספקה, לוגיסטיקה, ניוזלטרים שבועיים ומדיה חברתית, אתה מקל על עצמך ונותן לעובדים שלך את הזמן להתמקד בנושאים דחופים יותר. וכשזה מגיע לאוטומציה, יש שפע של אפשרויות לעסקים בכל גודל, שתוכלו להתאים עוד יותר לצרכים הספציפיים שלכם.

2. הפוך לדיגיטלי

כולם יודעים שחשוב להיות כיום מוכוון דיגטל,  אבל שילוב שיטות שיווק דיגיטליות בעסק שלך הוא חובה אם אתה רוצה להצליח.

החל מהשגת יותר לקוחות ועד להבנת הקהל שלך טוב יותר, היתרונות של דיגיטציה הם אינספור. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לעשות זאת, אך חלק מהנפוצות ביותר כוללות:

  • הגדרת פרופילים ממותגים של דפי מדיה חברתית.
  • יצירת תוכן יומי או שבועי לאתר או לבלוג שלך.
  • הוספת קריאות לפעולה לכל האתרים ועמודי המדיה החברתית.
  • תשלום עבור פרסום בפלטפורמות דיגיטליות כמו לינקדאין.

3. בנה מותג משכנע

אתה לא רק בונה עסק, אתה בונה סיפור.

לסיפור טוב יש תפקיד חשוב בהצלחת העסק שלך. בניית מותג מוצק סביב סיפור המותג שלך מסייע לך בהתחברות ללקוחות שלך . להלן מספר טכניקות מיתוג בהן תוכל להשתמש כדי לגרום לסיפור המותג של העסק הקטן שלך לשגשג:

  • הגדירו מיהו המותג שלכם לפני שאתם יוצרים לוגו שמייחד את המותג שלכם.
  • השתמשו באותו סיפור ואסטרטגיה עבור כל ההיבטים של המיתוג שלך: אתר אינטרנט, אירועים, מדיה חברתית.
  • הכר את הקהל שלך וצור מסר ספציפי לכל בעל עניין ופרסונה צרכנית.
  • השתמו  בוויזואליים כדי לחזק את זהות המותג שלך: סרטונים,  אינפוגרפיקה ותמונות.

4. חווית שירות לקוחות

שירות לקוחות הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל עסק, והוא חיוני במיוחד לעסקים קטנים. מתן שירות לקוחות מעולה עוזר לך להשיג יותר מכירות, לקוחות חוזרים, וזה גם בונה מערכת יחסים חזקה עם הלקוחות שלך.

5. התאם את העסק שלך לסמרטפון

רוב האנשים מבלים יותר זמן על הטלפונים הניידים שלהם מאשר על המחשבים שלהם בימים אלה. עובדה זו לבדה הופכת את זה חיוני לעסקים להחזיק אתר מותאם לנייד.

בעולם שבו הכל הולך לנייד, אתה עושה לעסק שלך וללקוחות שלך שירות רע בכך שאין לך אתר מותאם לנייד. אם אתה צריך לחדש את האתר שלך, ודא שניתן לגשת אליו בקלות בניידים ובטאבלטים.

קיום אתר מותאם לנייד גם נותן לעסק שלך יתרון בדירוג מנועי החיפוש מכיוון שהוא מקבל עדיפות בכל הנוגע להצגת תוצאות חיפוש.

6. קהילה

מעורבות בקהילה שלך יכולה לעשות פלאים לעסק שלך. ישנן דרכים רבות לעשות זאת היטב, החל ממתן חסות לאירועים מקומיים ועד להיות חבר בלשכת המסחר המקומית שלך. כשאנשים רואים את המותג שלך קשור לדברים טובים, זה משפיע לטובה על העסק שלך. לא רק זה, גם מעורבות יכולה לעזור לך למשוך לקוחות ושותפים חדשים.

7. עדכניות

חשוה להיות מעודכן בטרנדים כדי להישאר לפני המתחרים, עליך לעדכן כל הזמן את העסק שלך במגמות האחרונות בענף שלך. זה לא אומר רק לעקוב אחר חדשות התעשייה. זה גם אומר להיות פעיל במדיה החברתית ולהשתתף באירועים בתעשייה.

לדעת מה קורה בענף שלך יעזור לך לפתח רעיונות חדשים, להבין טוב יותר את הלקוחות שלך ולהישאר לפני המתחרים.

לסיכום

אלו הם רק כמה מהדברים הרבים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לשפר את העסק שלך – יש הרבה יותר שאתה יכול לעשות לגבי טקטיקות, אסטרטגיה, מחקר גילוי, אסטרטגיית ריבוי ערוצים ועוד הרבה יותר. רק זכרו שהצלחה לא מתרחשת בן לילה.

צרו איתנו קשר לייעוץ עסקי ולהגדלת הפעילות העסקית שלך בשנת 2022 

מעקב אחר עצות אלה אמור לתת לך התחלה טובה ויכול לעשות הבדל גדול עבור העסק שלך. אז, התחילו לעבוד והתחילו לראות תוצאות!

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles