לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

כך תחשפו את האתר שלכם לגולשים שמחפשים את השירות שלכם

אם תשאלו בעלי עסקים וחברות מהו הדבר שאותו הם הכי מאחלים לעסק שבבעלותם, סביר להניח שהתשובה הראשונה תהיה: יותר לקוחות. במקום השני ברשימת המשאלות הם ירצו להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט שלהם. יש דרכים רבות אשר באמצעותן ניתן להגדיל את התנועה לאתר ולחשוף אותו ליותר גולשים שמחפשים את השירות שהעסק או החברה מציעים, ביניהן הדרכים הבאות.

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל זו דרך מצוינת למשוך גולשים לאתר האינטרנט שלכם, לבנות את המותג ולהגדיל את הנראות של האתר ברחבי הרשת. באפשרותכם להתאים את הקמפיין השיווקי והאסטרטגיה בה תבחרו ליעדים העסקיים שלכם, בין אם תרצו תנועה גדולה יותר, בין אם להגדיל את חשיפה ובין אם להגדיל את אחוזי ההמרה שלכם.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני כולל ביצוע פעולות שונות ומגוונות למטרת אופטימיזציה של האתר. החל בכתיבת תוכן בעל ערך, דרך ניסוח כותרות מושכות, הוספת קישורים, תיאורי מטא, התמקדות במילות מפתח פופולריות ועד אופטימיזציה של הממשק עצמו. ישנם המון משתנים שישפיעו על איכותו של האתר ויהפכו אותו לאטרקטיבי יותר, הן בעיניהם של הגולשים והן לעיניהם הבוחנות של מנועי החיפוש ובראשם גוגל. לכן מומלץ להיעזר בחברת קידום מקצועית.

פרסום ברשתות חברתיות

זה לא מספיק לייצר תוכן נהדר באתר ולקוות שהגולשים ימצאו אותו. עליכם ליזום. אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה לאתר ולחשוף אותו לגולשים שמחפשים שירותים מסוג אלו היא על ידי הגדלת הנוכחות ופרסום ברשתות החברתיות. לכל רשת חברתית הכלים והיתרונות שלה, אותם עליכם להכיר כדי להפיק את המרב מהפלטפורמה.

אל תזניחו שיווק בדואר אלקטרוני

כל כך הרבה עסקים עסוקים בחשיפת האתר לגולשים באמצעות כל הטקטיקות החדשניות ביותר, עד שהם שוכחים את מידת היעילות של השיטות המסורתיות והישנות יותר. שיווק בדואר אלקטרוני יכול להתגלות ככלי רב עוצמה, להגדיל את החשיפה ולגרום לעלייה משמעותית בתנועה לאתר. רק היזהרו שלא להפציץ אנשים עם המון מיילים על כל דבר. עומס יתר של תוכן שיווקי יכול לגרום ליותר נזק מתועלת.

ייעוץ שיווקי

קידום האתר הוא חלק אחד מתוך מכלול פעילויות שאנו ממליצים לצורך קידום השיווק של כל עסק. אנו ממליצים לכל עסק לבנות תוכנית שיווקית שנתית הכוללת גנט ותקציב ברור לכל ערוץ שיווקי. 

פנו אלינו לייעוץ שיווקי, נשמח לסייע לכם לבחור את ערוצי השיווק המתאימים ביותר לעסק שלכם 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles