לתיאום פגישת הכרות ללא עלות:

 

10 טיפים להקמת מרכז מסחרי אטרקטיבי

עפ"י דוחות וסקרי שוק שהתפרסמו בשנה האחרונה עולה כי רבים מהמרכזים המסחריים החדשים הנפתחים אינם מצליחים "להתרומם" (בהתייחס למספר המבקרים והפדיון החודשי הממוצע למטר). אחת הסיבות המרכזיות לכך הוא שהיזמים ממשיכים לייצר מרכזים הדומים אחד לשני.

הדרך להתגבר על בעיה זו היא לנסות ולייצר מרכז בעל אופי שונה ומיוחד, המותאם הן למגמות העולמיות והארציות העכשוויות והן לקהל היעד הרלוונטי.

לטובת אותם יזמים ובכלל רכזנו 10 טיפים מומלצים ליישום בהקמה ותכנון מרכז מסחרי חדש:

1. קונספט ייחודי –  הציגו קונספט שונה ואחר מהתחרים שלכם

2. יצירת מקום מפגש לקהילה – חשוב שמרכז יהווה מקום מפגש ולא רק מקום לקניות. מומלץ שיהיו בו פעילויות שמייצרות פעילות של יחד כגון: פארק, שוק ועוד ..

3. נוחות – חשוב שהמרכז יהיה נגיש ונוח ושיהיה קל להגיע אליו וקל להתנהל בו.  חשוב שלהולכי רגל יהיה קל לנוע בו ללא הפרעות של כבישים וחנויות.

4. חשיפה– על החנויות לפנות לאוזר המרכזי שניתן יהיה לצפות בהם ממקומות רבים במרחב הציבורי. יש לדאוג שיתקיים קשר עין בין החנויות למרחב הציבורי ככל שאשפר.

5. צפיפות – מומלץ לתכנן מרכז צפוף יחסית אך לא צפוף מידי. חשוב שלא יהיו מרחבים רחוקים האחד מהשני על מנת לא לייצר תחושת ריקנות במרכז.

6. חנויות קטנות – מומלץ להציע תמהיל של שטחים קטנים להשכרה ולא גדולים מידי על מנת לא לייצר "שטחים ריקים" במרכז.

7. חללים משתנים – רצוי לייצר אזורים שבהם ניתן יהיה למקם פעילויות משתנות כגון הופעות, שוק, אירועים, פעילויות בידור וכו' ..

8. אוירה מלאת חיים – לדאוג שיהיו במרכז הפעלות ופעילויות, חנויות טרנדיות, שווקים מתחלפים, אירועי תרבות ועוד

9. חיבור לרשת – חשוב מאד לדאוג שהחוויה של המרכז תעבור גם לרשת באמצעות הפייסבוק, אינסטרגם ועוד.. יצירת תחרויות, הגרלות, קידום עסק ופעילויות.

10. מזון והסעדה – רוצי שהאזור המוקצה למזון והסעדה יהיה מרווח וחשוב שיהיה בו תמהיל מגוון של דוכנים, מסעדות ובתי קפה.

לייעוץ עסקי וסיוע בבחינת הקמת מרכז מסחרי חדש, מוזמנים ליצור איתנו קשר

שתפו

כתוב/כתבי תגובה

עד עכשיו

82

ממליצים
עד עכשיו

141

מאמרים
  • דילוג לתוכן