לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

בניית חנות אינטרנטית לעסקים

בעידן שנות האלפיים היום אתר אינטרנט עסקי הוא לא דבר של מה בכך, לכל עסק היום שרוצה להנגיש את עצמו צריך להיות דף אינטרנטי עסקי, על מנת להגדיל את קהל הלקוחות שלו, שהיה איזכורים למוצר שבו הוא סוחר, ובכך להגדיל משמעותית את התפתחות העסק ולהגדיל כמובן את ההכנסות.

על מנת להפיק את המיטב מהעסק וליצור תוכן מעניין על מקימי האתר לעשות תוכן שאכן מדבר על המוצר סקר וגודל השוק שלו, טווח הגילאים שהוא מיועד, יצירת תדמית ועוד.

בעוד הקמת האתר הינה כוללת המון לבטים ומחשבות על איך לייצר את התדמית הנכונה עבור המוצרים, האם ישנם איזה שהם מסופי אבטחה לפני שהלקוח אכן באמת מקליד את המספר כרטיס האשראי שלו, צריך האתר לשדר אמינות הן מבחינת נראות והן מבחינת רכישה מאובטחת תחת תקן(pci) .

כל זאת בכדי לייצר את התחושה שזהו אתר מאובטח ברמה הכי גבוה שיש ושללקוח יהיו אפס דאגות בעת הרכישה ולאחריה, ועל בעל החנות מלוא האחריות גם לשלוח קבלת מס .

ישנם מסופים אינטרנטיים אשר מפיקים עבורך קבלות מס אוטומטיות עבור תשלום סימלי בכל חודש ובכך באמת להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולהשרות אמינות מקצועיות ושבאמת זהוי חנות רגילה שאכן יש לה מוצרים מקוריים ואמיתיים.

דבר נוסף שיכול לעזור לכם להגדיל את קהל הלקוחות הוא יצירת תוכן מקורי בתוך הרשתות החברתיות(אינסטגרם,פייסבוק,טוויטר)ובכך בעצם לחשוף את התוכן שלכם לקהל צעיר ובוגר כאחד ומשם להתנסות ולהבין מי אלה קהלי היעד שלכם שאליהם אתם פונים .

למעשה ככל שתיצרו יותר תוכן מקורי ככה יגדל משמעותית קהל הלקוחות שלכם והחנות שלכם תיחשף להמון אנשים

חנות אינטרנטית בזמן הקמתה דורשת המון סבלנות הקשבה ללקוח הבנה עמוקה של המוצר ומה מטרתו, איך לייצר תוכן מקורי שבאמת יבדיל אותך משאר החנויות שנמצאות במחרבי הרשת, הקמת האתר צריכה להיעשות ע"י חברה מנוסה שנמצאת בתחום כמה שנים טובות ואכן מבינה מהי דרישת הלקוח, היכן ואיך לקדם את האתר על הצד הטוב ביותר.

 כלומר עדיף לתת כמה שיותר אינפורמציה למקדם האתר ובכך הוא יצליח לבנות את האתר שהיה ידידותי למשתמש ולעשות ממשקים נוחים וקלים לתפעול, ובכך בעצם להנגיש את כל האתר בצורה מאוד נוחה וליצור את התחושה שאכן התחשבו ומבינים את הלקוח לעומקו ובכך נוצר ללקוח סיפוק.


רוצים להקים חנות וירטואלית משלכם לגמרי בקלות? היכנסו לאתר wepo.co.il ובנו את האתר מכירות החדש שלכם

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles