לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

הרישיונות שצריך להשיג בכדי לפתוח עסק

כתוב את הכותרת כאן

פתיחת עסק זהו תהליך מרגש אך גם מורכב ולא פעם יש צורך בעזרה מקצועית ובידע של מומחים לתחום. לאחר בדיקת היתכנות כלכלית ובניית תכנית עסקית ישנם כמה שלבים בירוקרטיים חשובים, שלבים אותם חשוב לעבור כדי להפוך חלום למציאות ולקבל רישיון לעסק. בין אם בחרתם להיעזר באנשי מקצוע ובין אם ברצונכם לעשות זאת בכוחות עצמכם, הנה כל האישורים להם אתם זקוקים כדי לפתוח עסק מטעם הרשויות והגורמים המוסמכים.

בחירת מסגרת פעילות עסקית ופתיחת תיק במע"מ ומס הכנסה

עוסק מורשה, עוסק פטור או חברה בע"מ? ייעוץ עסקי יעזור לכם להבין מהי צורת ההתאגדות הנכונה ביותר עבורכם מכל הבחינות. לאחר מכן עליכם להתחיל בתהליכי רישום העסק במע"מ ובמס הכנסה. בשני המקומות יש להצטייד במסמכים הנכונים ובאנשי מקצוע כמו רואי חשבון בעת הצורך, כדי שאלו יעזרו לכם להתנהל טוב יותר כלכלית ולהבין כיצד המעמד מחייב אתכם.

הוצאת רישיון לעסק

מי זקוק לרישיון עסק?

חוק רישום עסקים תשכ"ח – 1968מתייחס לעשרות סוגים של עסקים אשר פעילותם העסקית מחייבת הוצאת רישיון עסק. השלב הראשון הוא הגשת בקשה לקבלת רישיון עסק במועצה המקומית או בעירייה. הבקשה תיבחן ולאחר הסכמתה העקרונית להקמת העסק, תשלח העירייה או המועצה בקשה לגורמים שונים כמו משטרה, משרד הבריאות, כבאות, איכות הסביבה שייתנו את אישורם.

רישיון כיבוי אש

אחד השלבים לקבלת רישיון עסק או לחידוש רישיון הוא לקבל אישור כיבוי אש. האישור ניתן לעסק על ידי רשות הכבאות הארצית והוא מותנה בבדיקה מקיפה של מערכות וציוד הכיבוי שיש לכם בעסק. יש לציין כי החוק מחייב התקנת מערכות כיבוי אש והימצאות של ציוד כיבוי אש במקומות רבים, מה גם שאמצעים כמו ספרינקלרים או גלאי עשן מציל חיים מסייעים להבטיח את שלומם של העובדים, הלקוחות והבאים בשערי העסק ולצמצם את הסיכונים הקיימים.

רישיונות נוספים

מלבד נציג מטעם הכבאות, לאחר קבלת הבקשה לרישיון יגיע אל העסק גם נציג מהמשטרה על מנת לוודא שהעסק עומד בתנאים הנדרשים, ובמידה וישנם ליקויים יוגש טופס עם פירוט שלהם לתיקון. עסקים שיש להם קשר לבריאות הציבור כמו בריכות שחייה, מרכולים, גני אירועים, מסעדות וכדומה יזדקקו לאישור של משרד הבריאות. גם המשרד לאיכות הסביבה צריך להנפיק אישור לכך שהעסק עומד בתנאים סביבתיים.

אנשי המקצוע הנכונים יכולים לעשות את ההבדל בין עסק בינוני לבין עסק מצליח. 

לכן אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לייעוץ עסקי, אל תהססו. יועצים עסקיים יספקו לכם את כל המידע והתשובות לשאלות, לצד הפתרונות והכלים הנחוצים בדרך שלכם להצלחה.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles