לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

כניסה לשווקים בינלאומיים

הכנה לכניסה לשוק בינלאומי חדש היא אסטרטגיית הכל או כלום.

אין לטבול את הבוהן במים כדי לבדוק את הטמפרטורה. מחקר מקיף, הכנה ומימון הולם, בין היתר, כולם חייבים להיות בחזית האסטרטגיה לחדירה מוצלחת לשוק בינלאומי.

רכז את המאמצים שלך בשוק המקומי:

אולי יש לך תוכן שעשה לך פלאים בשווקים לאומיים אחרים, אבל ברגע שאתה עובר לשוק זר, הגיע הזמן לחדש את האסטרטגיה שלך. כדי להבטיח חדירת שוק בינלאומי מוצלחת, הפוך אותו לרלוונטי לשוק היעד שלך.

לוקליזציה של התוכן שלך גם מבטיחה רגישות לתרבות ולמגבלות הטכנולוגיה של השוק. הפעלת תוכן באמצעות תוכנת תרגום גנרית עשויה לתרגם במדויק את השפה מילה במילה, אך אתה עלול לאבד ניואנסים או ניבים בתרגום.

מחקר שוק מקומי דמוגרפי

למד את השוק אליו אתה רוצה לחגור, גלה מי הקהל שלך? חקור את הדמוגרפיה שלהם וחלק אותה לקטגוריות כגון גיל, הכנסה, מוצא אתני, מגדר וכו'. אם מסתכלים על המידע, האם זה שוק היעד המועדף עליך? אם אין מספיק לקוחות פוטנציאליים כדי לבסס את ההתמקדות בשוק המסוים הזה, אז אולי הגיע הזמן להגדיר את הכוונת שלך למקום אחר.

אם הפירוט הדמוגרפי חיובי, התעמק יותר כדי לקבוע אם תעדיף להשיק אזורית או ארצית על סמך נתונים אלה. מצא מומחה מקומי שיעזור להבין את התרבות האזורית ואת ההרגלים שלהם.

יש מספר עצום של משתנים שעשויים לקבוע אם דמוגרפיה של קונים עשויה להפוך ללקוחות שלך בעוד שקבוצה אחרת מאותה דמוגרפיה לא.

הקמת שותפות מקומית

עבודה עם חברה מובילה שיכולה להשלים את השירות או המוצר שלך יכולה לחזק את שתי החברות. כפי שדווח בפורבס, כשחיפש עסקה עם צ'יינה מובייל, טים קוק מאפל נסע לסין ויצר מערכת יחסים עם יו"ר צ'יינה מובייל שי גואוהואה. אפל היא כיום מפתחת הסמארטפונים המובילה בסין.

איזו דרך טובה יותר לאפשר התרחבות חלקה מאשר לפתח מערכת יחסים עם צוות שיש לו ניסיון ישיר עם שוק היעד? לאחר מכן תהיה לך גישה למאגרים מוגדלים של משאבים, כולל כישרונות, ספקים והזדמנות ליצור קשר עם מתחרים.

השאלת המוניטין של השותף החדש שלך תפחית כל סיכוי שאסטרטגיית הכניסה שלך לשוק לא תצליח בגלל היעדר קשרים ושליטה של ​​מתחרים. למעשה, זה עשוי אפילו להפחית את תקופת ההמתנה הכוללת להחזר ROI וצמיחה גלובלית. זה עדיין ייקח זמן. סתם, לא כל כך הרבה זמן.

תוכנית עסקית להחדרת מוצרים בשוק בינלאומי

בנה תוכנית עסקית ובדוק את המספרים כדי לוודא שאסטרטגיית החדירה לשוק הבינלאומי שלך היא ריאלית המספרים לא ישקרו. בין אם יצרת שותפות או שאתה ממשיך קדימה לבד, האם התוכנית שלך הגיונית מבחינה כלכלית? צפוי שייקח זמן עד שההכנסות יעלו על התקורה. חדירה לשוק בינלאומי מוצלחת תדרוש הוצאות מסוימות.

לאחר בדיקת כלכלית, אם עדיין ישנה הזדמנות מפוקפקת לצמיחה ולהכנסות, ייתכן שהשוק הזה לא יהיה נכון. זה מסתכם ברמת הנוחות שלך בהמתנה להחזר ה-ROI שלך ולכניסה מוצלחת לשוק זר. שוב, ראיית הנולד חיונית כאן.

מחקר שוק מקיף, תכנון הולם וציפיות ריאליות חיוניים כאשר מחליטים אם התרחבות השוק הבינלאומי מתאימה לעסק שלך. אם ידע הוא כוח, אזי תכנון חדירת שוק עשוי להיות בגדר השגת תואר שני בחדירה מוצלחת לשוק בינלאומי.

ייועץ עסקי בינלואמי

חברת הייעוץ העסקי פורוורד פועלת מזה כ 4 שנים באירופה, באמצעות שלוחת החברה בולנסיה שבספרד. 

החברה עוסקת ומסייעת ליזמים ועסקים המועניינים להחדיר את המוצרים שלהם בעיקר בשוק האיחוד האירופי

למידע נוסף צרו איתנו קשר 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles