לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

איך עושים מיתוג מחדש לעסק ותיק?

מיתוג עסקים

כשמקימים עסק, כמובן שלוקחים בחשבון את הנושא של מיתוג עסק. יחד עם זאת, במהלך השנים, המיתוג עשוי להיהפך לפחות אקטואלי או רלוונטי. מה נעשה? מיתוג מחדש לעסק עושים בעזרת מומחי פרסום ושיווק. בואו נדבר על איך לעשות מיתוג מחדש לעסק. 

בין אם אתם מוכרים נעליים או יהלומים יקרים, לפעמים יעלה הצורך למתג מחדש את העסק. כשממתגים מחדש עסקים, לוקחים בחשבון טרנדים עכשוויים שונים. למשל, אם אתם עוסקים בעולם האירועים והחתונות, אתם בטח מודעים לכך שחנויות של שמלות כלות יכולות לקום וליפול על טרנדים. מה ז"א? מיתוג מחדש לעסקים לוקח בחשבון שטרנדים, כמו טרנדים, טבעם לחלוף ולהיעלם.

האם טרנדים נלקחים בחשבון בעת מיתוג העסק?

בואו נישאר לרגע בעולם החתונות ושבירת הכוסות. אם כרגע הטרנד בעולם החתונות הוא שרשראות ראש לכלה, כדאי לחכות רגע עם מיתוג כל החנות בשרשראות, בהזמנת סטוקים ענקיים של שרשראות וכדומה. ההמלצה היא להקפיד לשווק את הטרנדים הנוכחיים, אך גם לא לשכוח שהם עשויים לחלוף מהר. 

חשוב להבין כי מיתוג מחדש לעסקים, יכול ממש לשנות את הזהות של העסק. הלקוחות תופסים את המוצר או את השירות שאתם מוכרים באופן מסוים, והמיתוג המחודש עשוי לפעמים אפילו להזיק לבית העסק. מיתוג עסקי מרענן חייב להגיע בטיימינג הנכון, גם אם זה כרוך בהמתנה מסוימת.

ממתגים עסקים בטיימינג הנכון ביותר

אם תמתגו את העסק מחדש בעיתוי הנכון, יש סיכוי שתוכלו לצלוח את התהליך. אנחנו אומרים "לצלוח", כי במקרים רבים בתי עסקים פשוט לא מצליחים לשרוד מיתוג מחודש. אין ספק כי מדובר בתהליך טריקי לחלוטין, שיכול ממש לקבור עסקים שלא מבצעים אותו נכון. 

בכדי להיות בטוחים שאתם עושים את זה נכון, ההמלצה שלנו היא להתייעץ עם יועץ עסקי. ייעוץ ארגוני נועד עבור מטרה אחת ברורה: הגברת האפקטיביות, היעילות והמכירות בבית העסק. גם אם מדובר בעניין של מיתוג עסקי מרענן ומחודש, ואתם אפילו בטוחים שאתם מכירים את בית העסק כמו את כף ידכם, יועץ עסקי יכול לגרום לאסימונים חשובים ליפול.

האם חובה להסתייע ביועץ עסקי כדי למתג מחדש?

יועצים עסקיים יכולים להמליץ לכם על שיווק מחודש, שכולל למשל הדבקת מדבקות, סוג מדבקות שניתן להתקין על התקרה, על הרצפה, על חלונות הראווה ועוד. שימו לב, בית עסק אשר נמצא ברחוב, חייב להתבלט. 

במקרים מסוימים, שילוט עסקי נכון ומדבקות דקורטיביות מושכות, יעשו את כל ההבדל. כשהעיניים של הלקוחות לא יכולות לפספס את בית העסק ברחוב, הצפי הוא הגברת תנועה בחנות, הגברת מכירות וכדומה. כמובן שבימינו, ההמלצה היא גם להתמקד בנושא של שיווק דיגיטלי. שיווק ופרסום באינטרנט עשויים להוביל למיתוג מחודש נכון. מיתוג עסקי מרענן דרך גוגל? בהחלט אופציה! בכל מקרה, עשו מה שניתן בכדי להיות

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles