לתיאום פגישת ייעוץ בחינם:

Schedule a free meeting:

 

החשיבות של ציוד משרדי מתאים להצלחת ומיתוג העסק

עשרות אלפי שקלים "נזרקים" מדי חודש ללא סיבה מוצדקת בחברות ועסקים רבים. הסיבה לכך היא ציוד משרדי חסר, לא מתאים, לא חסכוני או כזה המתבלה לעיתים קרובות. לא חבל? בשורות הקרובות נדבר על ציוד משרדי איכותי – כיצד משיגים אותו? למה זה כל כך חשוב? איך מזהים ציוד איכותי ועוד. 

מדוע חשוב להשקיע בציוד משרדי איכותי?

ציוד משרדי הוא כזה העובד שעות רבות. המדפסות, מכשירי הלמינציה, המחשבים, מכונות הכריכה ועוד. בדיוק כפי שרכב שנוסעים בו 3,000 ק"מ בחודש חייב להיות אמין וטוב, אחרת התקלות יגיעו בהקדם, כך גם עם ציוד משרדי. ציוד מקולקל במשרד עלול להסב נזקים קשים, שכן הוא צפוי לעכב ביצוע משימות. לפיכך, את החיקויים הסינים הזולים תשמרו לבית. במשרד חשוב להשקיע בטוב ביותר. נקודה חשובה נוספת בציוד משרדי מתאים ואיכותי היא החיסכון הכספי לטווח ארוך. ציוד איכותי יהיה לרוב חסכוני יותר, למשל מבחינת בזבוז חשמל. מדפסות היא דוגמה מצוינת לכך, שכן מדפסות מתקדמות ואיכותיות צורכות הרבה פחות דיו ועשויות לחסוך אלפי שקלים בשנה.

כיצד תזהו ציוד משרדי איכותי?

נכון, לעיתים ניתן למצוא ציוד איכותי במחירים זולים. אבל לרוב, הסממן הראשון לציוד משרדי באיכות גבוהה הוא תו המחיר שלו. למשל, מכונת כריכה לעסק. אם אתם סבורים שתרכשו מכונה ב-300 שקל ותזכו לביצועים דומים למכונה שעלותה נושקת ל-1,000, תגלו מהר מאוד שלא כך הם פני הדברים. כמובן שגם הפירמה היצרנית היא נתון חשוב שכדאי להכיר לפני הרכישה. קראו על המוניטין שלה, הכירו אותה לפני שתשקיעו על מוצר שלה מאות או אלפי שקלים. מומלץ גם לקרוא חוות דעת וביקורות על המוצר הספציפי אותו אתם עומדים לרכוש, או להתייעץ עם מביני עניין ומכרים.

שם המשחק – התאמה לצרכים

אם התקציב שלכם מוגבל, ואתם חייבים לתכנן היטב במה להשקיע ועל מה אפשר לוותר, חשוב להתאים את תכנית הפעולה / רכישה שלכם לצרכים המשרדיים שלכם. מדפיסים מסביב לשעון אבל כורכים לעיתים רחוקות? השקיעו במדפסת טובה, אבל תסתפקו במכונת כריכה פשוטה יחסית. וכדומה.

היכן ניתן למצוא ציוד משרדי איכותי?

חברות רבות מציעות מגוון רחב של ציוד משרדי ממאות יצרנים ובקשת רחבה של מחירים ותקציבים. חשוב לוודא שאותה חנות (אונליין או פיזית) בה אתם מתכננים לקנות את הציוד המשרדי האיכותי היא חנות אמינה וכזו אשר  מעניקה שירות לקוחות ראוי, מהיר ומקצועי גם לאחר רכישה. קנייה נעימה ובטוחה!

פתיחת חנות לציוד משרדי

חושבים על פתיחת עסק חדש לציוד משרדי?  נשמח לסייע לכם לבדוק את הכדאיות המהלך ומה הפוטנציאל העסקי של החנות. לפגישת ייעוץ עסקי ללא עלות או התחייבות – צרו איתנו קשר. 

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

172

מאמרים

172

Articles
  • דילוג לתוכן