לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

מגמות בשיווק דיגיטלי לשנת 2023 שכדאי לדעת

זה הזמן בשנה לנסות ולחזות את מגמות השיווק הדיגיטלי ש-2023 מחכה לכולנו. בעשור האחרון משווקים מקוונים מתייגים בביטחון כל שנה חדשה כשנת המובייל, אבל זה הוגן לומר שהטרנד הפך כעת למאפיין קבוע.

עם זאת בחשבון, מהן מגמות השיווק החדשות של 2023 באופק? ולמה מגמות שיווק משתנות, בכלל? בואו נסתכל על האפשרויות…

מדוע מגמות שיווק משתנות?

מגמה מוגדרת כ"הכיוון שבו משהו משתנה", כך שמושג השינוי אפוי.

עסקים והמשווקים הדיגיטליים שלהם פועלים כל הזמן כדי לעקוף את יריביהם, תוך שימוש בטכניקות שיווק חדשות ורעיונות חדשניים, ובו בזמן. גם תקני עיצוב אתרים ואלגוריתמים לדירוג במנועי חיפוש מתפתחים ללא הרף.

כל זה אומר לא רק שמגמות שיווק משתנות עם כל יום שעובר, אלא שיש מערכת מורכבת מאוד שמניעה את השינוי הזה – מה שהופך את זה לעוד יותר מאתגר לחזות מגמות שיווק של 2023 בביטחון!

תחזיות מגמת שיווק לשנת 2023

הכלה תהיה מכרעת

הכלה והכלה הן מגמות חברתיות מפתח שיעברו לשיווק , בין אם זה אומר לכלול קבוצות מיעוטים בהודעות שלך או לאמץ כלי נגישות כדי להפוך את התוכן שלך זמין ליותר אנשים עם מוגבלויות.

פרטיות

חשובה פרטיות והגנה על נתונים נמצאים גבוה יותר על סדר היום מאי פעם, עם צרכנים להוטים יותר ויותר להימנע מ"להיות המוצר". הודעות ביטול של קובצי Cookie והצהרות GDPR הן רק ההתחלה של שימוש אתי במידע הפרטי של אנשים בקמפיינים שיווקיים.

מעצבים את האינטרנט

דור ה-Z או 'זומיזמים' נולדו בשנים 1997-2012, מה שהופך אותם לגיל 11-26 ב-2023. זה מספיק מבוגר כדי שהמתבגרים יוכלו להשפיע על המדיה החברתית, בעוד שהאנשים המבוגרים יותר מהדור Z מגיעים לבגרות כלכלית. יהפוך לנתח הולך וגדל מההוצאות הצרכניות.

יותר אנשים ישתמשו ב-TikTok כמנוע חיפוש

TikTok הוא בבירור לא מנוע חיפוש של כל הרשת באותה דרך שגוגל עושה, אבל הוא גדל במהירות להפליא בקרב משתמשים שמחפשים ביקורות, תצוגה מקדימה, מקומות (למשל מסעדות) ובדרך כלל מבדר. תוכן – וקהל גדל במהירות הוא העיקר למאמצי שיווק במדיה חברתית. וידאו הולך להפוך לחובה לא רק בגלל TikTok, אלא גם בשל הבגרות של אינטרנט סלולרי והזרמה אמינה.

מיתוג אישי

הולך לגדול משפיעני מדיה חברתית הם ההוכחה לכך שאדם יכול להיות מותג בפני עצמו, ושוב מדובר במגמה ארוכת טווח שהתאוצה במהירות בשנים האחרונות. אם אתה מחפש להקים את המותג האישי שלך באינטרנט, שקול סרט חברה מקצועי העוסק עליך, והתחיל להפיץ את הבשורה לקהל רחב יותר.

התוכן יצטרך לספר סיפור

סיפורים היו תמיד בלב ליבו של שיווק וידאו מעולה, ועם עלייה בתוכן וידאו זורם ועוד מותגים אישיים, סיפורים מרתקים בגוף ראשון יהיו כלי שיווקי מצוין בשנת 2023, וכנראה לכמה שנים מעבר. זה יכול לנוע בין סיפור משלך, לסרטוני מקרי מבחן עשויים היטב, למדריכי הדרכה אינפורמטיביים ופריצות לחיים.

יהיה צורך בהתאמה אישית

למרות ההתמקדות הגוברת בפרטיות, צרכנים רבים רוצים גם תוכן מותאם אישית, בין אם זה משהו ברור כמו דף TikTok For You, או משהו עדין יותר כמו פרסומות שרלוונטיות לתחומי העניין שלהם – ומשווקים צריכים להיות מוכנים לכסות את כל הספקטרום שבין השניים.

גוגל תגדיל את תדירות העדכונים

גוגל מבצעת שינויים קלים באלגוריתמים כל הזמן, אך נראה כי עדכוני הליבה המשמעותיים יותר שלהם מגיעים לעתים קרובות יותר ויותר, ומזיזים את עמודי המטרה עבור משווקי אינטרנט בכל פעם. שלנו לקידום אתרים למתחילים יכולים לעזור לך להתחיל עם כמה טכניקות קידום אתרים ירוקות עד שאמורות לשרוד את כל עדכוני האלגוריתם של גוגל פרט לקיצוניות ביותר.

בינה מלאכותית

היא כבר די נפוצה, אך כעת היא מתקרבת לבשלות ביישומי שיווק רבים, החל מצ'טבוטים של אתרי אינטרנט ב'שפה טבעית', ועד לכלים ליצירת תוכן בינה מלאכותית שיכולים להאיץ את ייצור החומרים השיווקיים בעתיד הנראה לעין.

סטרימינג בשידור חי

הוא מפתח חשוב לא רק וידאו מוקלט, אלא גם סטרימינג בשידור חי, נותן למותגים ולמשפיענים אפשרות להגיע לקהל מעורב בשידור חי ולהגיב בזמן אמת לתגובות ושאלות.

איך להתכונן מבחינת שיווק דיגטלי לשנת 2023

למרות שאי אפשר לדעת בדיוק מה יביאו 12 החודשים הבאים לכלכלה, לאינטרנט ולטרנדים של שיווק דיגיטלי, רשימה זו נותנת לך מושג על התחומים אליהם תוכל להתכונן.

חומרי שיווק אתיים ונגישים, תוכן וידאו מרתק – הן בגודל גס והן באורך מלא, חי או מוקלט – ואימוץ טכנולוגיות ופלטפורמות מקוונות מתפתחות, כל אלו יכולים למקם את המותג שלך להצלחה רבה יותר בשנת 2023.

ואצלנו בפורורד תוכל לקבל ייעוץ שיווקי כולל בניית תוכנית שיווק דיגטלית.

מה שלא יהיה היעדים שהצבת לשנה הקרובה, המומחיות שלנו ייעוץ עסקי פורוורד תוכל לתת לך את הכלים הדרושים לך לא רק כדי לעמוד ביעדים שלך, אלא כדי לרסק אותם לחלוטין.

פנו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית, ובואו נתחיל את השנה החדשה עם הכל כדי לוודא שלא תבזבזו יום אחד של 2023 ואת כל הפוטנציאל השיווקי הדיגיטלי שהוא טומן בחובו עבור העסק שלכם.

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles