לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם:

Schedule a free meeting:

 

5 דרכים פשוטות וחינמיות לשיפור הדירוג של העסק שלכם בגוגל

כל בעל עסק יודע שקידום העסק זו משימה שלא נפסקת לעולם. כבעלי עסקים האינטרס התמידי שלנו הוא שהעסק שלנו יהיה מוכר בקרב כמה שיותר אנשים. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם 5 דרכים פשוטות וחינמיות שבעזרתן תוכלו לשפר את דירוג העסק שלכם בגוגל.

במה כרוך שיפור הדירוג של העסק בגוגל?

כדי לשפר את דירוג העסק שלנו בגוגל עלינו להשקיע זמן רב בהבנת מנוע החיפוש, הגולשים שלכם והפרמטרים השונים שגורמים לאתרים להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש. מדובר על תורה שלמה ומורכבת אשר נקראת בעגה המקצועית – SEO (Search Engine Optimization). מדובר בתהליך ארוך שנעשה לרוב על ידי חברות מוסמכות לכך, אך במאמר זה נציג כמה מהדרכים הפשוטות יותר לשפר את הדירוג של אתר העסק שלכם בגוגל.  חשוב להדגיש כי מעבר לחמש דרכים אלו ישנם עוד פרמטרים רבים, וכדי להגיע למקום הראשון בגוגל צריך סבלנות שכן התהליך יכול לקחת בין 6-12 חודשים ויותר, אם התחרות בתחום גבוהה מאוד.

5 דרכים שיעזרו לעסק שלכם להיות מדורג גבוה יותר בגוגל:

גוגל מי ביזנס / גוגל לעסק שלי
מאז השיקה גוגל את הכלי שנקרא גוגל לעסק שלי ("Google My Business") בשנת 2014 היא הלכה ושידרגה אותו לכדי כלי קידום לוקאלי מהמעלה הראשונה. בהתחלה הכלי רק אפשר לבעלי עסקים למקם את העסק שלהם על המפה, אך בהמשך הכלי הרחיב את האפשרויות וכיום הוא אחראי ל – 37% מתנועת הגולשים לאתרים עסקיים. לחצו למדריך “גוגל לעסק שלי”.

פרסום מידע מקצועי בבלוג האתר

אחד הדברים העיקריים שגוגל מנסים לעשות זה לקדם אתרים של אתרים סמכותיים שנחשבים לאוטריטות בתחומם. כדי שגוגל יתחילו להסתכל על העסק שלכם כמקור אמין וסמכותי למידע בתחום, אתם צריכים לפרסם תכנים רבים ואיכותיים בנושא. אין חוקיות לגבי כמה תכנים צריך לפרסם, אך ההמלצה הרווחת היא לייצר בכל חודש לפחות שלושה מאמרים באתר שלכם ולעדכן את הבלוג באופן שוטף.  

מטא דאטה

לכל אתר יש את הנתונים הגלויים לכל (דאטה) ואת הנתונים הסמויים מהעין (מטא דאטה). השקיעו מחשבה במטא דאטה שלכם ושלבו בתוכו את מילות המפתח הרלוונטיות לכל עמוד ועמוד כדי לעזור לגוגל להבין להבין על מה מדבר העמוד. דוגמאות למטא דאטה הן: טייטלים של עמודים, תיאורים של עמודים ותיאור תמונות (אלט טקסט).

קישורים פנימיים

כל הנושא של ארכיטקטורת אתרים (איך שהאתר בנוי ואיך שהגולשים מנווטים בו) הוא תורה בפני עצמה שיש להבין טוב טוב כדי לייצר אתר אינטואיטיבי ונוח לגלישה. אבל חלק בלתי נפרד מכך תלוי בקישורים פנימיים פעולה פשוטה שכל אחד יכול לבצע בקלות. נסו לחשוב על עמודים באתר שלכם שקשורים זה לזה ולקשר בינהם. 

רשמו את האתר באינדקסים

ממש כמו שדיברנו על קישורים פנימיים בחלק הקודם, כך ישנה חשיבות רבה לקישורים הנכנסים לאתר שלכם. אם תייצרו תכנים איכותיים ותשתפו אותם באתרים אחרים תוכלו לקבל לינקים שיפנו אל האתר שלכם, אך אתם יכולים גם להיות אקטיביים ולרשום את האתר שלכם בכל מקום רלוונטי. זה יכול להיות באינדקסים מקצועיים, מאגרים של אנשי מקצוע בנישות וכל דבר שעולה על רוחכם. ככל שהאתר שלכם יופיע ביותר מקומות איכותיים, כך תקבלו יותר "נקודות זכות" מגוגל.

המאמר נכתב על ידי אסף שמעוני מנכ"ל חברת Alt שיווק דיגיטלי

שתפו

82

ממליצים

82

Recommend

227

מאמרים

227

Articles